TO ŽE UŽ TU JSTE, ZNAMENÁ ŽE JSTE ZAČLI. GRATULUJI


Nejdůležitější kapitola – Jak na to!

Nejtěžší na začátku všeho snažení je najít sám sebe, vymezit se, nastavit priority a dotáhnout věci do konce. Než se naučíte chodit, taky to tvá a pády bolí. Když se podíváme na vizionáře v IT sféře, nejen že byli technicky zdatní, ale především si museli najít svou jedinečnou vizi a té se držet. Museli se začít dívat na věci jinak a myslet jinak. Nevím jestli lze najít všechny společné jmenovatele úspěchu v podnikání, ale dovolím si předložit několik dle mě pevných bodu k zamyšlení.

Specifický obor

Čím užší specialistou se stáváte, tím více se vám bude rozrůstat prostor pro vaše aktivity.

Peníze

Když budete dělat jednu věc a lépe něž ostatní, nechte si za to zaplatit.

Nebýt filantrop

Víte víc než ostatní, nechte si to zaplatit! Je mnoho známých a vyhledávaných odborníků, kteří mají hluboko do kapsy, protože všem rádi zdarma poradí. Všem pomůžou vydělat peníze a sami živoří. Víte víc? To je dobře, má to svou hodnotu!

Přidaná hodnota

Kdykoliv jsem se bavil s úspěšnými podnikateli, vždy nabízeli přidanou hodnotu ke svému produktu. Jedná se obvykle o službu, která má vysokou hodnotu. Často se potkáváte s lidmi, kteří by strašně rádi začali podnikat, mají zajímavé nápady,ale ve finále vždy řeknou to už tu je, to už jsem viděl. Uvědomte si, že už je tu všechno a jestli chcete být úspěšní, musíte do toho dát kus sebe a pak to půjde.

Čas

Čas bud investujete, nebo plýtváte. Není nic mezi tím.

Stanovení priorit

Myslíte si, že je důležité úplně vše a nedokážete ořezat balast od skutečných priorit? Představte si, že potřebujete nastartovat projekt, rozběhnout firmu do 14 dní.  Uvidíte, jak najednou ze 100 naplánovaných věcí bude 10. Ladit k dokonalosti můžete vše později.

Vedlejší produkt

Při jakékoliv hlavní činnosti vzniká vždy vedlejši produkt. Někdy se vyplatí podniknout kroky ke zpeněžení veci , ktere nebyly k prodeji vůbec určeny. Nikdy nevite co vám vydělá první milión

Tvoříte web a nevíte co je důležité?

Představete si, že máte 100 kč, věřím, že si to dokážete představit:-). těch 100 kč rozdělte na jednotlivé hodnoty informací na vašem webu.

Čím více si toho na sebe naberete, tím více toho zvládnete.