Kompletní kurz online marketingu
Nastavení PPC kampaní, Facebook, Instagram, Google analytics od nastavení po tvorbu reportů
Hodnocení absolventů:
Poslední aktualizace kurzu: 3/2024 | Kurz vede analytik Lukáš Gvuzď, PPC specialistka Veronika Miklová a Media Ads specialistka Renata Dimitrov
1 743,-
Cena při proplacení přes ÚP-
Forma: on-line
-
Časová dotace kurzu: 16 hodin
-
Vhodné pro začátečníky i pokročilé
-
3 bloky, 3 specialisté
-
Certifikát
Termíny kurzu:
3.6.2024 – 30.6.2024 Reklama na Facebooku a Instagramu Úterý – 4. 6. od 9:30 do 15:30 PPC reklama na Googlu Úterý – 11. 6. od 9:30 do 15:30 Google Analytics 4 Úterý – 18. 6. od 17:00 do 20:00 Čtvrtek – 20. 6. od 17:00 do 20:00 | ||||||||||||
1.7.2024 – 31.7.2024
| ||||||||||||
1.8.2024 – 31.8.2024 |
Obsah kurzu (popis získaných kompetencí):
Blok I.: Facebook, Instagram:
1. Úvod do Facebooku a Instagramu
2. Základy práce s Meta Business Manager
3. Možnosti cílení reklamy
4. Typy kampaní a jejich struktura
5. Reklamy – typy reklam, umístění, kreativa + copy, nastavení reklam a jejich vyhodnocení
6. Shrnutí + prostor na dotazy
Pro koho je kurz vhodný:
Pro začátečníky, kteří nemají s reklamou na FB/IG žádné nebo malé zkušenosti. Vhodné pro e-shopy i služby.
Co je potřeba mít pro kurz připravené – osobní profil na Facebooku, ideálně i vytvořená FB stránka (případně vytvoříme na kurzu). Na kurzu budeme vše rovnou nastavovat, aby po skončení měli účastníci vše připravené a mohli reklamy rovnou spustit. Samozřejmě pokud to někdo nebude chtít rovnou klikat, tak nemusí, ale bude to lepší.
Na tomto kurzu si účastníci projdou základní tvorbu reklam na Facebooku a Instagramu od A do Z ve správci reklam. Probereme založení a nastavení Meta Business Managera – založení reklamního účtu, generování pixelu, ověření domény, katalog produktů, propojení s Instagramem, správu uživatelů, fakturaci. Projdeme si možnosti cílení reklam, typy kampaní, typy reklam a jejich vyhodnocení. Probereme základy bezpečnosti, problematická témata a tipy na tvorbu kreativy. Účastníci si mohou během kurzu nastavovat vše společně s lektorem, aby po ukončení kurzu mohli reklamní kampaně rovnou spustit. Během kurzu bude prostor na otázky a diskusi. Tvorba kreativ pro reklamní kampaně není součástí kurzu.
Blok vede
Mgr. Renata Dimitrov
Senior Social Media Ads Specialist (Facebook & Instagram)
Reklamě na sociálních sítích, hlavně na Facebooku a Instagramu se věnuji více než 9 let. Mám zkušenosti s menšími i většími e-shopy (cestovní kanceláře, fashion, nádobí, nábytek, zahradnictví, nářadí..), i s různými službami (kadeřnictví, finanční poradenství, stolařství, …).
Blok II.: PPC seznam, Google:
1. Tvorba účtu sklik, google Ads
2. Nastavení kampaní
3. E-shopy
4. Weby
Blok vede
Ing. Veronika Miklová
Majitelka agentury ppcspecialist.cz
Oblasti PPC se Veronika věnuje přes 10 let. Vytvaří a spravuje kampaně pro desítky klientů. Pomáha šetřit a vydělávat pěníze díky úspěšným kampaním.
Blok III. : Google analytics. GA4
1. Tvorba GA4 účtu
2. Propojení GA4 účtu s webem
3. Propojení GA4 účtu s krabicovým řešením typu Shoptet
4. Propojení GA4 účtu s WordPress webem přes plugin
5. Propojení GA4 účtu přes Google Tag Manager
6. Nastavení základního měřícího kódu přes GTM
7. Nastavení ecommerce měřícího kódu přes GTM
8. Úprava reportů v GA4
9. Tvorba vlastního reportu v GA4
Blok vede
Mgr. Lukáš Gvuzď
Senior GA4, své zkušenosti sbíral v MALL Group, v současné době pracuje jako freelancer, kde spravuje kampaně pro desítky e-shopů