Využijte dotaci 2 x 50 tisíc korun od Úřadu práce do roku 2025.

Platí i pro zaměstnané, OSVČ, rodičovskou dovolenou a studenty.

Kompletní kurz online marketingu

Nastavení PPC kampaní, Facebook, Instagram, Google analytics od nastavení po tvorbu reportů

Neakreditovaný kurz

Hodnocení absolventů: ⭐⭐⭐⭐⭐

Poslední aktualizace kurzu: 3/2024 | Kurz vede analytik Lukáš Gvuzď, PPC specialistka Veronika Miklová a Media Ads specialistka Renata Dimitrov

1 745,-

Cena při proplacení přes ÚP
9 690,- 82% možnost proplacení ÚP
  • Forma: On-line s lektorem
  • Časová dotace kurzu: 16 hodin
  • Vhodné pro začátečníky i pokročilé
  • 3 bloky, 3 specialisté
  • Setkání jsou nahrávána a k dispozici 1 rok.
  • Certifikát
  • Zkouška: NE
ON-LINE

Termíny kurzu

6.5. 2025 – 30.5. 2025

Konkrétní termíny kurzu zasíláme nejpozději 14 dní před zahájením.

Lektoři:

Renata1x týdně on-line / obvykle v úterý od 9:30 do 15:30
 Reklama na Facebooku a Instagramu
Veronika1x týdně on-line / obvykle v úterý od 9:30 do 15:30
 PPC reklama na Googlu
Lukáš2x týdně on-line / obvykle v pondělí a ve čtvrtek od 17:00 do 20:00
 Google Analytics 4
 

Obsah kurzu (popis získaných kompetencí):

Blok I.: Facebook, Instagram:

1. Úvod do Facebooku a Instagramu
2. Základy práce s Meta Business Manager
3. Možnosti cílení reklamy 
4. Typy kampaní a jejich struktura 
5. Reklamy – typy reklam, umístění, kreativa + copy, nastavení reklam a jejich vyhodnocení
6. Shrnutí + prostor na dotazy

Pro koho je kurz vhodný:
Pro začátečníky, kteří nemají s reklamou na FB/IG žádné nebo malé zkušenosti. Vhodné pro e-shopy i služby. 

Co je potřeba mít pro kurz připravené – osobní profil na Facebooku, ideálně i vytvořená FB stránka (případně vytvoříme na kurzu). Na kurzu budeme vše rovnou nastavovat, aby po skončení měli účastníci vše připravené a mohli reklamy rovnou spustit. Samozřejmě pokud to někdo nebude chtít rovnou klikat, tak nemusí, ale bude to lepší.

Na tomto kurzu si účastníci projdou základní tvorbu reklam na Facebooku a Instagramu od A do Z ve správci reklam. Probereme založení a nastavení Meta Business Managera – založení reklamního účtu, generování pixelu, ověření domény, katalog produktů, propojení s Instagramem, správu uživatelů, fakturaci. Projdeme si možnosti cílení reklam, typy kampaní, typy reklam a jejich vyhodnocení. Probereme základy bezpečnosti, problematická témata a tipy na tvorbu kreativy. Účastníci si mohou během kurzu nastavovat vše společně s lektorem, aby po ukončení kurzu mohli reklamní kampaně rovnou spustit. Během kurzu bude prostor na otázky a diskusi. Tvorba kreativ pro reklamní kampaně není součástí kurzu. 

Blok vede
Mgr. Renata Dimitrov
Senior Social Media Ads Specialist (Facebook & Instagram)

Reklamě na sociálních sítích, hlavně na Facebooku a Instagramu se věnuji více než 9 let. Mám zkušenosti s menšími i většími e-shopy (cestovní kanceláře, fashion, nádobí, nábytek, zahradnictví, nářadí..), i s různými službami (kadeřnictví, finanční poradenství, stolařství, …). 

Blok II.: PPC seznam, Google:

1. Tvorba účtu sklik, google Ads
2. Nastavení kampaní
3. E-shopy
4. Weby

Blok vede
Ing.  Veronika Miklová 
Majitelka agentury ppcspecialist.cz 
Oblasti PPC se Veronika věnuje přes 10 let. Vytvaří a spravuje kampaně pro desítky klientů. Pomáha šetřit a vydělávat pěníze díky úspěšným kampaním.

Blok III. : Google analytics. GA4

1. Tvorba GA4 účtu
2. Propojení GA4 účtu s webem
3. Propojení GA4 účtu s krabicovým řešením typu Shoptet
4. Propojení GA4 účtu s WordPress webem přes plugin
5. Propojení GA4 účtu přes Google Tag Manager
6. Nastavení základního měřícího kódu přes GTM
7. Nastavení ecommerce měřícího kódu přes GTM
8. Úprava reportů v GA4
9. Tvorba vlastního reportu v GA4

Blok vede
Mgr. Lukáš Gvuzď
Senior GA4, své zkušenosti sbíral v MALL Group, v současné době pracuje jako freelancer, kde spravuje kampaně pro desítky e-shopů

Získané dovednosti

Meta reklamy (Facebook, Instagram)
Vyhodnocování reklam
Cílení reklam
PPC reklamy (Google, Seznam)
Google Analytics (GA4)
Reporting

Bonus

Know how pro OSVČ

Možnosti přihlášení na kurz:

Přehlášení je možné pouze prostřednictvím portálu MPSV Jsemvkurzu.cz.  Přihlášení je kompletně on-line. 
POZOR: 30 dní před zahájením daného termínu kurzu ho již nelze na portálu najít nebo se přihlásit. 

Materiální a další zajištění kurzu

Kurz je veden online s lektorem. Pro realizaci kurzu je nutné mít připojení k internetu PC nebo Notebook. (tablet)
 
Veškeré podklady zajišťuje Edu partners.
 
Veškeré setkání jsou nahrávány a ukládány do Google classroom. Záznamy jsou dostupné i po ukončení kurzu.

Možnosti pracovního uplatnění

Kurz je pro všechny, kteří chtějí pracovat v oblasti online marketingu. Jako zaměstnanci nebo majitelé eshopů a www stránek.  Získané dovednosti jsou hned převoditelné do praxe.