Kurz copywritingu a PR + příklady dobré praxe
Unikátní kurz s rozšířením na optimalizaci obsahu pro vyhledávače GOOGLE a Seznam
Neakreditovaný kurz
Hodnocení absolventů: ⭐⭐⭐⭐⭐
Poslední aktualizace kurzu: 1/2024 | Kurz vytvořila Mgr. Andrea Votrubová
1620,-
Cena při proplacení přes ÚP-
Forma: On-line s lektorem
-
Časová dotace kurzu: 18 hodin
-
Přehed TOP nástrojů pro copy
-
Setkání jsou nahrávána a k dispozici 1 rok.
-
Certifikát
-
Zkouška: NE
Termíny kurzu
ON-LINE
12.5. 2025 – 20.6. 2025
Setkání probíhá 1x týdně on-line. Obvykle v úterý od 17:00 do 20:00. Konkrétní termíny kurzu zasíláme nejpozději 14 dní před zahájením.
PREZENČNĚ
11.6. 2025 – 13.6.2025
Setkání probíhá prezenčně v Praze. Obvykle 3 setkání od 9:30 do 15:30.
Co se naučíš
Psát texty, které prodávají – napříč různými platformami – od www, přes sociální sítě, e-mailing až po PPC.
- Psychologie prodejních textů
- Příklady efektivního a neefektivního copy
- Zásady při textování e-shopů + SEO
- Principy psaní na sociální sítě
- Jak tvořit obsah pro e-mailing a PPC
- Jak psát tiskové zprávy
O čem to je:
Během kurzu se naučíte efektivní copywriting včetně UX copy a základy SEO, které váš web pomohou dostat na přední pozice ve vyhledávání. Pochopíte, na jakých principech fungují sociální sítě a jak tvořit obsah, který zaujme. Naučíte se psát emaily, které neskončí ve spamu nebo hromadné poště, nebo textovat efektivní PPC reklamy. Kromě toho ovládnete základy PR, díky nimž si získáte média a oslovíte cílovou skupinu.
Možnosti přihlášení na kurz:
POZOR: 30 dní před zahájením daného termínu kurzu ho již nelze na portálu najít nebo se přihlásit.
Materiální a další zajištění kurzu
Získané dovednosti
Bonus
Obsah kurzu
Základy copywritingu:
Úvod do copywritingu, psychologie prodejních textů. Porozumění jazykovým a stylistickým technikám a strategiím, které přesvědčí a zapojí čtenáře. Persony jako zástupci cílových skupin a jak s nimi pracovat.
Web copywriting:
Osobní a firemní prezentace. Microsite a další prvky webu. Struktura prezentačního webu. Příklady efektivního a neefektivního copy.
Copywriting pro e-shopy:
Zásady při textování e-shopů. Metadata.
SEO a copywriting:
Jak psát obsah optimalizovaný pro vyhledávače, abyste zlepšili viditelnost online. Klíčová slova a jejich využití.
Sociální média a copywriting:
Jak vytvářet obsah pro sociální média, který osloví a aktivuje vaše publikum.
E-mailing:
Jak psát obchodní e-maily. Užitečné fráze a nástroje, ale i nástrahy.
PPC:
Jak funguje PPC reklama, pravidla pro psaní krátkých a úderných textů v PPC.
Psaní pro média:
Jak psát tiskové zprávy, advertorialy a PR články, které získají pozornost novinářů.
PR strategie:
Vytváření strategie PR aneb jak se zviditelnit v médiích. Efektivní techniky a nástroje.
Zásady storytellingu:
Jak vytvářet příběhy, které osloví cílovou skupinu a budou přesvědčivé pro média.
Lektoři
Lektorka Andrea Votrubová
má téměř dvacetiletou praxi v oblasti médií a PR. Začínala jako novinářka v MF Dnes a iDNES.cz, později psala například pro Forbes, Instinkt, Týden i oborová média v oblasti retailu a realit. Během své kariéry pronikla také na „druhou stranu břehu“, kdy se věnovala copywritingu a PR jak na straně klienta (firem), tak i v předních českých PR agenturách.

Po vstupu do Jsemvkurzu.cz klikněte vpravo nahoře na termíny kurzu.
